Som annonsør jobber du med annonseplattformene til blant annet Facebook, Google, SnapChat og LinkedIn. Annonsering handler om å bli ekspert på å forstå brukeradferd i sosiale og digitale medier, kunne finne personer med som er interessert i produktene vi selger og i etterkant bevise profitt av annonsene du setter opp. Som annonsør er du også sentral i å bygge strategier og planer for at selskapene du jobber med skal oppnå vekst.
Som innholdsprodusent er du spesialist på å få frem et budskap som andre vil huske i form av video, banner eller tekst. Du kan lage innhold skreddersydd for sosiale/digitale kanaler og er ekspert på å forstå brukeradferd i de ulike mediene. Dette gjør at det du produserer tar resultatene til merkevarene vi jobber med til nye høyder, og med god kreativitet lages innhold til morgendagens plattformer.
Som ekspert på sider er du opptatt av å skape gode brukeropplevelser, synliggjøre merkevarens strategi og bygge et samfunn i sosiale medier. Du analyserer trafikk som genereres til sidene og hvordan vi kan konvertere flere av de som besøker sidene våre. Du har ansvar for håndtering av plattformer som Facebook, YouTube og nettsted for å tiltrekke mer organisk trafikk og forstå hvilke personer vi ønsker å tiltrekke oss. Du vet også hvordan resultatene skal spores riktig og er en sentral samarbeidspartner for å sette klare mål for selskapene vi jobber med.
Kanskje du er den spesielle personen vi leter etter, som vi enda ikke visste vi trengte? Vi er alltid åpne for søknader!