Det har aldri vært mer støy i verden og godt innhold er nøkkelen til at du får flere kunder og blir lagt merke til.
Vi kan nå ut til en hel verden med få tastetrykk.
Innholdet er det du blir husket for.
Få flere kunder, følgere og større rekkevidde.
Vi har gamle vaner
Sosiale medier har forandret verden
Tiden der vi laget én reklamefilm er over. Vi ønsker som brukere å få personalisert innhold basert på interessene våre.
På dagens plattformer krever det at vi går fra å produsere én (eller få) reklamefilmer, til 10-30 filmer eller bilder for å kontinuerlig kunne 1) poste godt til sosiale medier, 2) kunne teste flere ulike annonser og hypoteser i annonseplattformene.
Hvilke problemer må vi løse?
Vi må redusere kostnaden per produksjon, slik at vi kan produsere flere videoer / bilder.
Vi må gå fra å produsere kun for tradisjonelle kanaler, men også sosiale medier.
Vi får ikke de beste resultatene, fordi vi satser alle kortene på at én film skal gi resultater. Vi må teste flere varianter.
Å produsere innhold i kvantitet og kombinere det med kvaliteten vi ønsker, samtidig som vi må holde oss innenfor et budsjett har gitt store utfordringer for markedsførere.
Vi trenger en ny modell som lar merkevarer tilpasse seg til dagens kanaler. Vi laget derfor et konsept som lar merkevarer produsere mer, få bedre resultater, samtidig som vi gjør investeringen per produksjon bedre.
Derfor laget vi en ny metodikk som har fokus på:
75% bedre investering per produksjon.
Øke resultatene med 2x.
Vi må produsere 30x innhold hver mnd.
Slik gjør vi det
Innsikt og teknologi som møter kreativitet
Vi har erstattet alle møtene med idémyldring og egen lydmann, med vår spisskompetanse på sosiale medier og teknologi for å effektivisere prosesser.
Ved å automatisere prosessen for å bearbeide tusenvis av datapunkter som er sentrale for raskere vekst og for at du skal gå viralt, har vi laget en egen metodikk basert på innsikt.
Bruk av egne prosesser, teknologi og kunstig intelligens.
Eget scoringsystem for å avdekke skjult data.
Erfaring fra håndtering av Norges største kanaler på sosiale medier.
Vi erstatter prøving og feiling, der vi lager innhold basert på hva vi tror vil fungere (og ikke basert på data).
Med Akademiet, gjennom tett samarbeid, vært med å bygge merkevaren over tid. Med hovedansvar for Google og YouTube-annonsering, utvikling av egenproduserte analyseverktøy og som sparringspartner, har vi fått en fantastisk utvikling.
Alan Walker
Musikk
Distribuering av musikk ved å lage en unik tone of voice, koordinering av globale samarbeidspartnere, samt hands-on håndtering av sosiale medier og globale spredningsstrategier.
Spond
Teknologi
Med Spond, har vi jobbet med vekststrategier og utvikling av tjenesten. Dette gjennom annonsering på SoMe og Google, analyse og sporing av brukere, etterfulgt av nøyaktig måling og rapportering på fremdrift.
Bertel O. Steen
Motor
For Bertel O. Steen Buskerud har vi bygget følgere på Facebook og Instagram ved å jobbe med produksjon, strategi og distribusjon av verdifullt innhold. Med 14 x i antall visninger og 3000 % økning i engasjement på sidene, har vi sammen med Bertel O. Steen bygget et engasjert samfunn, som skaper og pleier kundeforhold.
Instabank
Finans
Med et tett samarbeid med Instabank har vi hatt en strategisk godt partnerskap ved å dele kontor èn dag i uken. Med hovedansvar for Google-markedsføringen, samt bistand på web, CRO, SEO, kamapanjer og SoMe, har vi vært en del av et kreativt team i et raskt voksende innovativt selskap.
P4
Medie
Vi har laget for P4 en overordnet sosiale medier strategi, samt utviklet systemer for å analysere og optimalisere de sosiale kanalene. Med strukturering av store datamengder til visualisering som kan gjøres om til håndfaste gjennomførbare strategier, har P4 verktøyene de trenger for å skape bedre kundeopplevelser på de sosiale plattformene.