Bra er ikke bra nok

Denne eboken viser metodikker til hvordan merkevarer kan få større organisk spredning og salg ved å få flere positive omtaler. Å få produkter eller tjenester anbefalt av andre, er én av om ikke den viktigste strategien for at et selskap skal oppnå stor vekst.

Få flere til å snakke varmt om deg og det du selger

Fire faktorer som gir suksess

Eboken ser på fire viktige faktorer for naturlig spredning: 1) Opplevd verdi, 2) Unikhet, 3) Forventning og 4) Presentasjon.

Eksempler på utførelse

Konkrete eksempler på selskaper som bruker disse metodikkene for organisk spredning og salg med positive omtaler.

Hvordan måler vi verdien

Selv om det kan være vanskelig å måle effekten av word of mouth, så kan vi bruke metodikker for å estimere verdien av aktivitetene vi gjør.

Få tilsendt eboken gratis!

Ebok er på vei til deg!
Oops! Noe gikk galt ved innsendingen. Sjekk feltene over.