Stories er et lite, men høyt ansett byrå innen sosiale medier og digital annonsering. Hos oss vil du få muligheten til å jobbe med alt fra store internasjonale selskaper til spennende merkevarer som har et stort potensiale. Vi ønsker å være med på selskapers reise, ved å sitte tett på alle vi jobber med og bygge bedrifter sten for sten med vår spisskompetanse.
Som ekspert på socials er du opptatt av å skape gode brukeropplevelser, synliggjøre merkevarens strategi og bygge et samfunn i sosiale medier. Du analyserer trafikkilder og vet hvordan vi kan konvertere flere av de som besøker sidene våre. Du har ansvar for håndtering av plattformer som Facebook, Instagram og YouTube for å tiltrekke flere organiske brukere og forstår hvilke mennesker vi ønsker å nå ut til.
Du vil også jobbe med annonsering som handler om å forstå brukeradferd i sosiale kanaler. God annonsering betyr å finne personer som er interessert i produktene vi selger og bevise profitt fra annonsene vi lager.
Med dette er du en av de viktigste brikkene for at et selskap skal lykkes.
Dette vil du jobbe med og lære hos oss:
- Bygge et selskap fra A-Å med eksempelvis Facebook, Instagram og YouTube.
- Bygge sosiale medier profiler og skape inntekter fra følgerne.
- Annonseringsstrategier som resulterer i profitt.
- Håndtering og ansvar for egne merkevarer.
- Bli en sentral samarbeidspartner for selskapene vi jobber med.
- Du vil også i en startfase jobbe med Google Ads, og lære viktige områder som sporing, analyse og måling av resultater.
Ønskede kvalifikasjoner
- Du har tidligere jobbet med, eller ønsker å lære mer om å bygge Instagram, Facebook, og YouTube-profiler.
- Du har kjennskap til, eller ønsker å lære mer om Ads manager, eller Google Ads.
- Du kan vise til gjennomføringsevne i tidligere prosjekter.
- Du må gjerne ha jobbet med andre digitale plattformer tidligere, eller ha erfaring med digital markedsføring.
- Du er flink med foto, og kan grunnleggende hva som må til for at andre skal engasjere seg med bilde og video.
- Du må være analytisk og liker å jobbe med tall.
- Du er en god relasjonsbygger og kan samarbeide godt med våre partnere.
- På grunn av din brennende interesse for faget, holder du deg oppdatert på de nyeste trendene og strategier som kan hjelpe selskaper med sosiale medier.
- Du legger inn den ekstra lille innsatsen som gjør at våre samarbeidspartnere blir best i sin bransje.